Kako treba da izgleda najbolja lista novogodišnjih odluka?

Ishrana Trening

Nova godina se bliži, a sa novim početkom dolaze i mali osvrti na onog što smo u 2018. godini postigli (ili nismo postigli). U isto vreme razmišljamo kako treba da izgleda najbolja lista novogodišnjih odluka koje neće ostati samo na papiru – u 2019. ih sigurno ispunjavate.

Najbolja lista novogodišnjih odluka je pred vama

Pripremili smo vam nekoliko odličnih novogodišnjih odluka, sa malim savetima koji bi u njihovom ostvarenju mogli da vam pomognu.

Izgledaću bolje

Ovo je jedna od najčešćih novogodišnjih odluka i u kombinaciji sa “vežbaću više” i “ješću zdravije” – čini novogodišnju odluku broj jedan trećine populacije. Ovo znači da svake godine milioni ljudi odluče da će u sledećoj godini živeti zdravije. I znamo da je lako početi, ono što je teško jeste pronaći motivaciju i istrajati kada prvi rezultati nisu onakvi kakvima smo ih zamislili. Pogledajte nekoliko najčešćih grešaka koje mogu da pokolebaju vašu novogodišnju odluku i kako da izbegnete da ona, najvažnija, ostane neispunjena.

Ješću zdravije, ješću manje

Najbolja lista novogodišnjih odluka uvek sadrži i promene u ishrani kao vernog pratioca prve odluke. Ove odluke posebno teško se pridržavaju ljudi koji mnogo rade. Opravdanje je najčešće – nemam vremena da pripremam obroke, a brza hrana je svuda oko nas. Ono što je potrebno da bi se navike u ishrani promenile jeste odlučnost. Čak i kada onaj čuveni “cheat day” potraje nekoliko dana, bitno je da znamo zašto smo prekršili svoj režim i da mu se vratimo. Opcije za zdrav obrok uvek postoje – bilo da smo kod kuće, u restoranu ili na ulici. Potrebno je da ostanemo dosledni i ne pokleknemo kada pica ili torta izgledaju primamljivije.

Smanjiću stress

Kažu da je stres jedan od najvećih ubica današnjice. Takođe, ima destruktivan efekat na veze sa ljudima kao i na zdravlje. Zato najbolja lista novogodišnjih odluka treba da sadrži upravo ovu stavku. Stres može da bude zaslužan za nuspojave današnjeg ubrzanog životnog stila. Pročitajte nekoliko trikova za bolje upravljanje stresom. Jedno od proverenih rešenja za oslobađanje nagomilanog stresa je svakako dobar trening. Što znači, ispunjavajući prvu novogodišnju odluku, na dobrom smo putu da ispunimo i ovu – smanjenje stresa.

Spavaću više

Veliki TV ekrani, kompjuteri, smartfoni, tablet i alarmi oduzimaju nam previše vremena svakog dana. Postavimo sebi pitanje – da li moramo da ih koristimo i pred spavanje uskraćujući tako sebi preko potreban san? Zato neka u Novoj godini jedna od odluka bude i – spavaću između 6 i 8 sati svake noći.

Poboljšaću koncentraciju

Kako bismo se bolje koncentrisali i efikasnije i brže obavljali dnevne aktivnosti, prvo što moramo da znamo je da koncentracija nije samo sposobnost da se koncentrišemo na jedan zadatak, već skup nekoliko različitih elemenata kojima moramo efikasno upravljati kako bi se to desilo. Istraživanja su pokazala da ljudi koji mogu da zadrže pažnju duže na jednom zadatku imaju bolje rezultate u svim mentalnim izazovima. Naučnici su takođe došli do saznanja da osobe koje treniraju redovno, mogu bolje da se fokusiraju na ispunjenje svakodnevnih poslovnih ciljeva.

 Više ću brinuti o svom zdravlju

Briga o zdravlju morala bi da bude prioritet. Međutim,  čini se da se mnogo ljudi plaši doktora i ne približavaju se bolnicama češće nego što su primorani. Neka redovni sistematski pregledi budu prvi na listi zadataka, bez obzira na to koliko se zdravim osećali u tom trenutku.

Poklanjamo antropometrijsko merenje – za savršen start

Antropometrijsko merenje je brza i pouzdana metoda za procenu sastava tela. Njme utvrđujemo težinu, količinu mišićnog tkiva, količinu masnog tkiva, količinu vode u telu, količinu bezmasnog tkiva, indeks telesne mase, procenat masti u telu i bazalni metabolizam.

Koliko kilograma imamo, koliko procenata mišićne masti, a koliko je naše telo hidrirano odlične su polazne tačke kada želimo da se naše novogodišnje odluke ispune. Zato poklanjamo BESPLATNO antropometrijsko merenje za vas PET koji se klikom na baner ispod prijavite na naš newsletter. Odlična polazna tačka, zar ne?

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *