Dok treniram ne moram da pazim šta jedem! Ili..?

Ishrana

Kada sa nekoliko kilograma viška počnete da trenirate, mislite da je jedino važno samo se pokrenuti. Ishrana i trening odjednom, često će nam delovati kao preveliki pritisak.

Ako ste potpuno neaktivni uspeli da imate samo nekoliko kritičnih kilograma – nekoliko treninga nedeljno zbrisaće ih već za mesec dana. 

Malo vremena, personalni trener – rezultati će stići sami! 

Cilj: trenirati kako biste smršali i osećali se bolje

Sredstvo: teretana i pomoć personalnog trenera

Ono što ljudi često izostavljaju kada pričaju o svom trudu i treningu, jeste vreme koje gotovo svakodnevno izdvoje kako bi ispoštovali svoj termin u teretani. Često sa posla izlazimo ranije, ili na posao kasnimo kako ne bismo zakasnili na trening. Neretko zakasnimo i po klince i školu kako bismo stigli da se bar malo približimo svom cilju. 

Ipak – dešava se da se broj na vagi nije pomerio ni za jedan podeok. 

Ko je kriv? Nemoguće da sam ja! 

Po glavi preturate sve što ste za to vitko telo uradili (budili se rano, otkazivali druženja sa prijateljima, jurili na posao ili sa posla, ono jednom čak zaboravili da ste zakazali dečiji i svoj trening u isto vreme). 

Tada počinjete da preispitujete svoje izbore… Da li sam izabrao prave treninge? Da li sam izabrao pravog trenera? Treninzi mora da su slabi i neefikasni!

Ili ste možda, kada je trening u pitanju, ispoštovali baš sve.

Jedino što zapravo niste uradili, a jedino što ste morali da uradite je – da povedete računa o ishrani. 

Nadamo se da niste odustali pre nego što ste postali svesni ove “male” začkoljice. 

Samo trening radi sjajan posao kada…

… Kada želite da se oslobodite stresa i kada želite da budete zdraviji. Čak i ako samo trenirate, a ne vodite mnogo računa o ishrani, primetićete da se osećate bolje, imate više energije, bolje ste raspoloženi i bolje spavate.

Ipak, trening bez ishrane nedovoljan je za ozbiljne i brze rezultate kada je izgled u pitanju. 

Jer, i to koliko ćemo pokretni i raspoloženi za trening biti, mnogo zavisi od ishrane. 

Kada odlučujemo da se posvetimo svom telu, potrebni su ishrana i trening

Cilj: smršati i osećati se bolje

Sredstva: teretana, pomoć personalnog trenera, pravilna ishrana, dovoljno sna

Sa svojim trenerom ili nutricionistom bitno je da se posavetujete u vezi sa tim: 

  • koliko obroka vam je dovoljno u toku dana
  • da li ishranu treba da bazirate na proteinima ili na hidratima
  • da li treba da koristite suplementaciju ili ne? 

Ishrana mora biti prilagođena polu, godinama, zdravstvenom stanju i fizičkoj spremi osobe. Ono o čemu, iz iskustva znamo, vežbači često ne vode računa jesu životne navike kada se traži najbolji način ishrane, jer složićemo se – osoba koja radi 10 sati dnevno i ima dvoje dece, ne može svoj dan i ishranu da isplanira kao studenti koji većinu svog vremena mogu da odvoje samo za sebe. 

Tek kada donesete sve tri odluke: redovan trening, pravilna ishrana i dovoljno sna – rezultati će doći i brže nego što ste se nadali. 

 

Ishrana i trening – evo kako izgleda dobar start

Ukoliko ste već rešili da se tokom 2020. godine posvetite svom izgledu, zacrtali ste sebi određeni cilj i niste sigurni kako bi vaš plan ishrane trebao da izgleda – imamo plan. Klikom na link ispod preuzećeš besplatan primer jelovnika koji će ti osigurati savršen start!

 

Ukoliko ne znate kako treba da se hranite,niste sigurni koji bi vam trening davao najbolje rezultate i želite da se posavetujete sa nekim ko je stručan u toj oblasti i ko može da vam pomogne,pogledajte kako izgleda naš probni trening,na kome možete saznati sve gore navedeno,koji je besplatan i koji vam može stvarno pomoći da se pokrenete⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

 

 

 

2 komentara

    1. Zdravo Jelena,da bi ste preuzeli primer jelovnika,kliknite na baner u blogu, popunite formu i dobićete primer jelovnika.
      Ako vam treba još dodatnih informacija,slobodno pišite pa vam možemo poslati neki jelovnik, stim što kakav će jelovnik biti zavisi od mnogo faktora,zdravstvenog stanja,cilja koji želimo da postignemo itd.
      U svakom slučaju hvala na interesovanju.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *