Kako čišćenjem radnog stola čistiš svoj um?

Razno

Pandemija od koje boluje 99% stanovništva danas potiče od engleske reči OVERWHELMED, što znači ➡preopterećenost, zatrpanost⬅. Ona nastaje na mnogim poljima – poslu, ishrani, treningu, partnerskim vezama, međuljudskim odnosima🙈

Čitavoj situaciji doprinosi i nemilosrdni tempo života, koji svakodnevno donosi nove, neodložne obaveze, i nema naznake da će tempo usporiti, naprotiv – postaće sve intenzivniji🤭

Drugi izvor preopterećenja često su ljudi kojima smo okruženi, porodica, prijatelji, partner… Čini li ti se ponekad da si stvorio atmosferu u kojoj je baš svima potrebna baš tvoja pomoć, nekada zaista, a nekada samo jer je dobro poznato da ćeš uvek uskočiti u pomoć? 🤨

U vrtlogu brzog tempa i još bržih zahteva koji stižu od okoline, najlakši put bio bi reći: Jednostavno ne stižem, nije da ne želim, nego ne mogu da postignem. Zvuči poznato❓ Upravo tako nalaziš drugog krivca za stagnaciju i neproduktivnost, ne želeći da priznaš da se nisi dovoljno potrudio kako bi se izborio za svoj uspeh😭

Koracima uspešnih ljudi🚶‍♂🚶‍♂

Pronaći rešenje za svoje probleme, postići ono što nisi ni sanjao da može da stane u 24 sata i ostvariti cilj je u isto vreme i veoma LAKO i izuzetno SLOŽENO

Evo kako ćeš se bolje izboriti sa preopterećenošću: 

  • Sagledaj realno svoju situaciju✅
  • Ne žali se✅
  • Postavi jasan cilj✅
  • Napravi strategiju kako do tog cilja doći✅
  • Veruj u sebe i u cilj do kog želiš da dođeš✅
  • Saznaj šta je sve neophodno kako bi se tvoj plan realizovao✅
  • Biće teško! Ali to je sastavni deo uspeha✅
  • Ne odustaj! Samo  na taj način bićeš siguran da li si na pravom putu ili ipak treba da promeniš pristup✅
  • 👉OČISTI SVOJ RADNI STO👈 

Svaki od ovih koraka zaslužuju posebno objašnjenje, ali hajde da se fokusiramo na jedan od najvažnijih – kako očistiti um, tako što ćeš krenuti od čišćenja svog radnog stola.

Organizacija je pola posla🎯

Kako bismo ostvarili bilo koji cilj, organizacija igra ključnu ulogu. Bez dobre organizacije, u tempu koji smo već pomenuli, teško da bismo išta mogli da postignemo. Pod organizacijom mislimo na to šta radimo, kada radimo i jesmo li stvorili uslove koji će nas dovesti do cilja. 

Hajde da damo plastičan primer: želiš da odeš na bazen danas u 18.00. 

Znaš šta hoćeš i znaš kada će se cilj ostvariti. Da li je to dovoljno ili je potrebna još jedna ključna stvar a to je stvaranje uslova za to nešto što želiš da postigneš❓  Stvaranje uslova može da počne i u noći pre – otići u krevet na vreme, naviti alarm, probuditi se na vreme, sipati gorivo, stići na sastanak na vreme. Ukoliko omane samo jedna od ovih stavki, recimo – zaboravio si da sipaš gorivo, juriš na pumpu, tamo je gužva, kasniš na sastanak koji zbog toga mora da se produži i nemoguće je stići na bazen pre 19.00. To ne bi bio problem da već u 19.30 nemaš zakazanu večeru sa prijateljima. Ipak otkazuješ odlazak na bazen, a cilj nije ispunjen iako si imao i vreme i mesto i naizgled dovoljno vremena da sve obaviš🤷‍♀

Kako čišćenjem radnog stola čistiš svoj um👀

Stvaranje uslova za ostvarenje cilja je ključna stvar, sa što manje distrakcija i stvari koje bi mogle da krenu po zlu. Zato i kažemo – na putu do čistog uma, počni od svog radnog stola, kako male distrakcije ne bi stajale na putu velikom uspehu

Mali koraci, kao što su gde stoje sve neophodne stvari za rad; šta biste mogli da obučete sutra i šta biste mogli da skuvate mogli bi da uštede dovoljno vremena za ostvarenje svih dnevnih ciljeva.

Setite se samo mišljenja koje ti prođe kroz glavu kada vidiš neurednu kancelariju ili auto. Razumljivo je da sa onim ko u tom neredu funkcioniše ne bi rado sarađivao❌ U isto vreme dolazi dobro poznati izgovor – nisam stigao, meni te stvari nisu važne, eto od jutros neki haos…bla,bla,bla...

📣Da se ne lažemo niko ne živi u neurednom stanu i niko ne radi u neurednoj kancelariji za neurednoim stolom što VOLI🤭 Taj neko samo ne zna da postavi i odredi prioritete, što uvek rezultira neorganizovanošću. 

Zato kada razmišljaš kada bi konačno mogao da središ kancelariju, neka odgovor bude – odmah. Veruj nam, čist radni sto znači čistije i sređenije misli. Obaveze će nakon toga same stati u red – jedna po jedna👌

Ukoliko vam treba pomoć ili savet kada je organizacija treninga i ishrane u pitanju – možemo da pomognemo. Ukoliko želite da uklopite plan treninga i ishrane, a da on ne bude dodatno opterećenje, upoznajte se sa našom SMART metodom koja već godinama daje rezultate i olakšava život našim klijentima. Klikom na baner ispod zakazaćeš besplatan test trening na kom ćemo te upoznati sa SMART metodom. ⬇⬇⬇

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *